Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

Blog, blogging and blogglers theme design, vector illustration graphic

7 redenen waarom bloggen belangrijk is voor jouw bedrijf

Er zijn nog steeds mensen die zich afvragen waarom bloggen belangrijk is in de huidige marketingomgeving voor sociale media. Of jij nu een klein bedrijf of een multinational bent: bloggen is een onmisbaar en integraal onderdeel van jouw online content marketingstrategie. Vraag je je nog steeds af waarom bloggen belangrijk...
Evolution of robots. Concept of replacing people with robots, artificial intelligence.

5 krachtige tactieken voor B2B-marketingautomatisering

Succesvolle B2B-marketingautomatisering vereist denkwerk en voorbereiding. Maar als je het eenmaal in werking hebt, genereert dit een serieus effect op je omzet. Wat zijn de meest effectieve B2B-automatiseringstechnieken en -tactieken voor het koesteren van je leads? Spijker & Co vertelt het je in deze blog graag uit eigen ervaring. Je...
Solving business problems, businessman holding binoculars standing on question mark

Vijf redenen waarom je absoluut niet zonder website kunt

Het lijkt erop dat social media het internet beheersen. Dus vraag jij je ​misschien af: "Heb ik eigenlijk (nog) wel een website nodig?" Het antwoord is ja en Spijker & Co vertelt je in deze blog graag waarom. In 2019 deed 70-80% van de mensen online onderzoek naar bedrijven voordat...
Spam Email Warning Window Appear On Laptop Screen. Concept of virus, piracy, hacking and security. Envelope with spam. Website banner of e-mail protection, anti-malware software. Flat vector.

Tips waarmee jouw e-mails niet in de spambox belanden!

Ben je bang dat je marketing e-mails de inbox van je klanten niet bereiken? Of misschien gebeurt dit nu al en ben je op zoek naar hulp? Spijker & Co geeft je graag de meest relevante tips waarmee jij voorkomt dat jouw e-mails in de spambox belanden. 1. Je hebt...
Breakthrough the target, go forward, conquer adversity

Maak het verschil met informatief marketingmateriaal

Informatief marketingmateriaal is media- of marketingmateriaal dat doorgaans leerzamer is dan conventionele advertenties en brochures. Je straalt er met je bedrijf autoriteit mee uit en bouwt vertrouwen op bij jouw prospects. In de kern is informatief marketingmateriaal een manier om potentiële klanten te laten inzien dat jij weet waar je...
landingspagina

15 tips om een effectieve landingspagina te maken

Via landingspagina’s kun je jouw website bezoekers omzetten naar abonnees, leads of klanten. Met de juiste opbouw en inhoud, welteverstaan. Spreken de pagina’s jouw bezoekers niet op de juiste manier aan? Dan verlaten zij jouw website zonder een actie (conversie) uit te voeren. Een gemiste kans dus! Met onderstaande tips...
Marktsegmentatie

Benut de voordelen van marktsegmentatie

Je hebt een geweldig product met veel klanten, maar je weet dat je kansen laat liggen. Je hebt een enorme e-maillijst en een pakkende marketingcampagne, maar je e-mails gaan te vaak naar spam, resulterend in een lage algehele conversieratio. Het verkennen van de voordelen van marktsegmentatie kan jou met deze...
Discuss, chat, talk, dialogue, several businessmen discussing together

Top 9 digitale marketing buzzwords

Algoritmen? Marketingautomation? AI? Klinkt als sciencefiction, maar het is nu al realiteit in digitale marketing. Deze sector is volop in beweging met nieuwe technologieën en evolueert voortdurend. Spijker & Co zet de 9 belangrijkste digitale marketing buzzwords voor jou op een rij. En wil je ze toepassen? Eén belletje naar Spijker...
ThinkstockPhotos-518311294

Is WordPress geschikt als platform voor websites van grote organisaties?

Kun je WordPress gebruiken bij het bouwen van een website voor grote organisaties die een wereldwijde markt bedienen? Of als basis voor een website van een holding met dochterondernemingen? Want deze websites bevatten meestal veel pagina’s, subdomeinen, hoge bezoekersaantallen en gelokaliseerde inhoud. In het verleden werden dit soort websites vaak...
gevonden-worden-via-Google

11 oorzaken waarom websites niet gevonden worden via Google

Je hebt een prachtige website. Al jouw producten en diensten staan er overzichtelijk op. Waarom komen er dan nauwelijks tot geen bezoekers op jouw website? Daar kunnen meerdere oorzaken voor zijn. Gelukkig kun je deze stuk-voor-stuk ontdekken en herstellen. Na herstel kan het wel even duren voordat websites gevonden worden...
ThinkstockPhotos-509932820

Upgrade de content op jouw website voor meer leads

Heb je geen content upgrade? Sorry, maar dan gebeurt er helaas elke keer wanneer iemand iets op jouw website leest, helemaal niets. Nada. Nothing. Echt een gemiste kans dus! Het maakt werkelijk niet uit hoeveel bezoekers je op jouw website krijgt als deze niet converteren naar leads of klanten. Sterker...
Contentkalender

Zes professionele tips voor jouw succesvolle contentkalender

Contentmarketing vormt dé ruggengraat van een sterke (social media) marketingstrategie. En contentmarketing bouw je operationeel op rondom een goed doordachte contentkalender. Daarmee weet je op tijd waar en wat je gaat posten via welk medium. Spijker & Co geeft je graag zes praktische en professionele tips voor jouw succesvolle contentkalender....
Development of software and programming. Program code on computer screen . Launch a new product on a market. Computer display in flat style. Design template from landing page or banner.

Profiteer van de voordelen van formulierenautomatisering

Wil jij de prestaties van jouw website verbeteren? Benut dan de mogelijkheden van formulierenautomatisering. Maar wat is formulierenautomatisering eigenlijk? Hoe werkt het? En vooral: wat levert het jouw bedrijf op? Spijker & Co brengt je graag op goede en snel toepasbare ideeën. Eenvoudig versus geavanceerd  In zijn eenvoudigste vorm is...
ThinkstockPhotos-854345556

12 tekenen dat jouw bedrijf hulp nodig heeft bij content marketing

Veel bedrijven zijn inmiddels aan de slag met één of andere vorm van content marketing. Zij publiceren nieuwsberichten of blogposts, versturen e-mailnieuwsbrieven, hebben een lead-magnet op hun website staan of publiceren regelmatig berichten op social media. Volgens onderzoek van het Content Marketing Institute beoordeelt slechts 9% van de bedrijven hun inzet op dit...
Branding

10 redenen waarom branding belangrijk is voor jouw bedrijf

Alles wat we weten over elk product dat we gebruiken, is vanwege branding. Het is dé cruciale schakel die jouw bedrijf met je klanten verbindt en vice versa. Branding is een must voor elke kleine, startende onderneming, elk partnerschap, elk bedrijf en elke organisatie. Spijker & Co geeft jou hier...
Content marketing

Is content marketing de juiste keuze voor mijn bedrijf?

Content marketing is niet alleen een trend of gimmick die komt en gaat in de marketingwereld. Het is uitgegroeid tot een essentieel ingrediënt voor marketingsucces in het digitale universum. De reden daarvoor? Met op internet een schat aan informatie binnen handbereik, komen klanten tegenwoordig met een gezonde dosis scepsis tot...
Branding

Wat is Branding? En waarom is het zo belangrijk?

Branding is onmisbaar. Want Branding maakt van jouw bedrijf, dienst of product een onweerstaanbaar sterk en succesvol merk. Nu, morgen en voor altijd. Met jouw juiste inzet op Branding trek je de ideale en levenslange klant. In feite is Branding alles wat je doet met marketing om op te vallen,...
Isometric mailing list or mailing services. Online marketing and communication. Electronic mail message concept as part of business marketing

Hoe maak je een e-mailnieuwsbrief die vertrouwen opbouwt en leads stimuleert?

E-mailnieuwsbrieven zijn weer in. Het aantal stijgt en ook de leesintensiteit. In feite vormt de e-mailnieuwsbrief hét belangrijkste instrument voor de contentmarketing van jouw organisatie. Het is eenvoudig in te zetten, je hebt de content in eigen hand, alles is meetbaar en door de techniek bereik je er een grote...

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.