Blog

Berichten vol tips om meer leads en omzet te genereren. Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid en betrokken medewerkers. Haal meer uit jouw marketing- en communicatiebudget!

SpijkerenCo--5

Waarom levert jouw website geen klanten op?

We hebben hier bij Spijker & Co allemaal een tic, want we kijken anders tegen websites aan dan de meeste bedrijven of zelfs onze collega-bureaus. Wij bekijken en analyseren websites namelijk door de ogen van bezoekers. Wat ons daarbij opvalt, is dat de meeste websites gebouwd worden als standaard website....
zonder achtergornd

Alternatieven voor Google Ads om bezoekers naar je website te trekken

Online marketing is essentieel voor het succes van elke website. Google Ads is een populaire keuze, maar het is belangrijk om alternatieven te verkennen voor een meer gediversifieerde aanpak. Deze alternatieven kunnen helpen om een breder publiek te bereiken en de afhankelijkheid van één platform te verminderen. Hieronder staan een...
SEO

De voordelen van SEO

SEO, ofwel zoekmachineoptimalisatie, is een onmisbare strategie in de digitale marketingwereld. Het gaat om het optimaliseren van websites en online content om een hogere ranking in zoekmachineresultaten te verkrijgen. In deze snel veranderende digitale tijdperk is SEO belangrijker dan ooit voor bedrijven die online zichtbaar en relevant willen blijven. Hoe...
Happy new year Start 2024 from 2023 ,Finger hand of businessman start button 2024 planning business strategy, opportunity and change in future trends.

Ben je klaar voor 2024? Essentiële marketingtips voor een succesvolle start

Terwijl 2024 snel nadert, staan bedrijven voor nieuwe uitdagingen en kansen in de marketingwereld. De digitale transformatie gaat onverminderd door, en de manier waarop we met klanten communiceren blijft evolueren. Dit artikel is je gids voor de marketingtrends van 2024 en biedt praktische tips om het jaar goed te beginnen....
New year 2024 to 2026 written on the road in the middle of asphalt road, Planning of new year concept.

Groei Traject – De route naar groei van je onderneming

Het volgen van een Groei Traject is de sleutel tot het ontsluiten van het groeipotentieel van je onderneming. In de huidige competitieve markt is het essentieel om continu te streven naar groei en verbetering. Of je nu een start-up leidt of aan het hoofd staat van een gevestigd bedrijf, het...
vertrouwen

Bouw vertrouwen op door het geven van informatie

Informatief marketingmateriaal is media- of marketingmateriaal dat over het algemeen leerzamer is dan traditionele advertenties en websites. Je straalt er met je bedrijf autoriteit mee uit en bouwt vertrouwen op bij jouw prospects. In de kern is informatief marketingmateriaal een manier om potentiële klanten te laten inzien dat jij weet...
geenwebsite

Waarom een website onmisbaar is voor jouw bedrijf

Hoewel social media een prominente plek innemen op het internet, zou je kunnen denken: "Is een website voor mij nog wel relevant?" Het antwoord: absoluut. Wij leggen uit waarom. Denk eraan: ruim 70% van jouw doelgroep checkt de website van een bedrijf voordat ze contact opnemen. Zonder website loop je...
Couple woman punching boxing a man dispute conflict

Waar eindigt marketing en begint verkoop?

Twee ontwikkelingen hebben de klantreis extreem veranderd: vooruitgang in technologie én veranderingen in digitale marketing. Een paar jaar geleden was er een duidelijke afbakening tussen de rollen en verantwoordelijkheden van een verkoop- en marketingteam. Tegenwoordig loopt dit veel meer in elkaar over. Jouw doelgroep doet meestal eerst zelf online onderzoek naar potentiële...
Stamping document, horizontal

Wat is Branding? En waarom is het zo belangrijk?

Branding is onmisbaar. Want Branding maakt van jouw bedrijf, dienst of product een onweerstaanbaar sterk en succesvol merk. Nu, morgen en voor altijd. Met jouw juiste inzet op Branding trek je de ideale en levenslange klant. In feite is Branding alles wat je doet met marketing om op te vallen,...
Innovation through ideas and inspiration ideas. Human hand holding light bulb to illuminate, idea of creativity and inspiration concept of sustainable business development.

Inspiratie nodig om nieuwe berichten te schrijven?

Het is soms lastig om nieuw materiaal te ontwikkelen voor jouw content marketing strategie. Ongeacht of het nu gaat om nieuwsberichten, blogposts, infographics, lead magnets, whitepapers of een video. Daarom vind je hieronder een lijst met tips hoe je inspiratie kunt opdoen, en waar je gelijk mee aan de slag...
SpijkerenCo--7

Wat heb je aan naamsbekendheid als je er niet van profiteert?

De meeste ondernemers denken vooral aan het opbouwen van naamsbekendheid. De achterliggende gedacht is eigenlijk meer klanten binnenhalen. Juist dit laatste wordt vaak vergeten of zwaar onderbelicht. Conversies Ga aan de slag met je bezoeker aan je website of profiel te verleiden om iets bij je te kopen. Je kunt...
simple easy fast solution concept, problem solving, business man thinking about exit from complex labyrinth maze

Customer journey: breng de weg die jouw klanten afleggen in kaart

Inzicht krijgen in welke weg jouw klanten gevolgd hebben totdat ze besluiten om zaken te doen met jouw bedrijf is heel waardevol. Het helpt jouw marketingresultaten naar een hoger niveau te tillen. In deze blog beschrijft Spijker & Co waarom het zo belangrijk is om deze Customer journey vast te...
Appointment Schedule Planner And Date Calendar On Laptop

Plan al jouw berichten in met een contentkalender

Een goede planning is dé sleutel tot elk efficiënt bedrijfsproces. Dat geldt ook voor jouw marketingactiviteiten. Je wilt ervoor zorgen dat je regelmatig content van hoge kwaliteit produceert om jouw doelgroep te bereiken en de verkoop te stimuleren.  De meeste bedrijven maken alleen nieuwsberichten of social media posts als iemand...
2012/04/12
Tracey

Hier gaat het mis (én weer goed!) met jouw website!

Je hebt een mooie website. Maar de respons? Een dikke nul. Nieuwe klanten melden zich niet. En niemand vult ooit het contactformulier in. Sterker nog: nergens een positieve quote dat ze jou kozen vanwege jouw website. Hoe komt dat toch? En vooral: wat is de oplossing? We geven je vijf...
Portrait of smiling happy bearded man holding out golden crown, looking at camera with toothy smile, expressing positive emotions. Indoor studio shot isolated on blue background.

Bouw snel naamsbekendheid op met jouw bedrijf

Jouw imago is je beste amigo! Als iedereen jouw bedrijf ziet als dé expert in jouw vakgebied, dan geeft dat je kracht. Het biedt je een platform om kennis en expertise te delen over een onderwerp dat belangrijk is voor jou en je doelgroep. Maar hoe onderscheid jij je in deze...
Pensive thoughtful contemplating caucasian young man thinking about future, planning new startup looking upwards isolated in white background

Waarom jouw website geen nieuwe klanten oplevert? Met deze tips los je dat op

Jouw website levert geen nieuwe klanten op! Waarom eigenlijk niet? Je website staat online, maar je trekt er geen bezoekers naartoe. Soms, als je er tijd voor hebt, dan plaats je een nieuw berichtje. Jouw website levert op deze hapsnap manier niets op, zonde van jouw investering. Jouw website moet...
businessman with many hands in elegant suit working and holding office tools. Isolated over white background. Concept of busy

Vijf cruciale momenten voor een boost in marketing

Het regelmatig plaatsen van nieuwe berichten over jouw bedrijf verdient jouw permanente aandacht. Toch laten veel bedrijven die gratis kans op aandacht regelmatig verslappen. Het negatieve resultaat? Geen of nauwelijks communicatie met hun doelgroep. Dus ook meteen minder leads en omzet. Spijker & Co geeft je vijf cruciale momenten waarop...
artificial robotic arm write down some notes with pen

Social media schrijftips voor meer succes

Het schrijven van content is één van de krachtigste tools die je kunt inzetten om jouw doelgroep te benaderen voor de diensten of producten die je verkoopt. Je kunt content maken voor verschillende soorten uitingen. Bijvoorbeeld voor websites, advertenties, folders of social media marketing. Maar let op: de vaardigheden die vereist...

Regelmatig tips ontvangen via e-mail om meer leads en omzet te genereren? Of te zorgen voor een hogere klanttevredenheid of betrokken medewerkers? Schrijf je hier onder in!

E-mailnieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.